Thursday 5 July 2012

Vågar en tro att sommaren är här nu?

Ja, juni har ju inte precis bjudit på de varmaste dagarna, men helt plötsligt verkar det som att sommaren är här i Örnsköldsvik, så underbart!

Men medan jag skulle bara vilja lägga mig på gräsmattan och steka på min turkiska solbränna så måste jag sitta och plugga.. Och inte kan jag tycka synd om mig själv heller, då det är mitt eget görande (eller brist på görande snarare) som gjort att jag behöver spendera min annars lediga tid bakom dataskärmen! Men då är det tur att vi har ett fantastiskt parasoll som jag kan sitta under och ändå njuta av sommarvärmen och så när jag behöver pausa kan jag bara luta mig bakåt och njuta av den vackra utsikt som vår trädgård erbjuder! :)

Sen är det också tur att livet är så underbart annars, med fina vänner och en fantastisk familj som jag aldrig kan få nog av! Åh vad jag älskar sommaren!


Mys med grannen Alice

Onsdagsmys på Public med fina, Mina Madelene

No comments:

Post a Comment