Wednesday 12 September 2012

Mini-Eurotrippen är igång!

Så då har jag satt mig på tåget från Örnsköldsvik med nosen söderut, målet är Arlanda (med några obekväma byten i Sundsvall och Gävle) för en flygresa ner till Luxembourg och INTERNATIONAL ANIMAL RIGHTS CONFERENCE, fyra förmodade fantastiska dagar med djurrättsföreläsningar, workshops, tältning och (egentligen bäst av allt) VEGANMAT I MASSOR! I'm quite excited 😄

Efter denna konferens styr jag tågnosen vidare mot Amsterdam där jag ska träffa finaste Sanaa och vackra Tina, kommer nog bli en hel del Amman-minnen! Men fantastiskt ska det bli att träffa dom, och särskilt i en sådan omtalad stad som Amsterdam! Super excitement 😄

Ska försöka hålla er uppdaterade via sociala medier då jag tycker att det här är känns som något som fler bör få ta del av! 😄

No comments:

Post a Comment